Lipstick | Wet N Wild, Wild Shine

8

Laatst shopte ik wat bij de Big Bazar en kwam ik daar onder andere deze twee lipsticks tegen. Ik had al veel positiefs gehoord over Wet N Wild, maar nog nooit heb ik er zelf iets van gekocht. Ook omdat het een merk is wat hier in de omgeving niet wordt verkocht, dan moet ik het online bestellen en ik wil altijd eerst wat swatchen of in het echt zien, voordat ik het koop. Bij de Big Bazar verkochten ze compact poeder, poederfoundation, één soort oogschaduwpalette en verschillende kleuren lipstick. De lipsticks spraken mij direct aan en dus kocht ik er twee.

9

10

Ik ging voor de kleuren E923 Rapture(links) en E920 Fling (rechts). Ik ondervind al direct één nadeel, de lipstick kan niet helemaal in de huls gedraaid worden, het topje wat je hierboven op de foto ziet, blijft buiten de huls. Dit vind ik met name vervelend, wanneer ik de dop er weer op doe. Het komt bij mij maar al te vaak voor dat ik te haastig ben en dat de dop vervolgens over de lipstick schaaft. Niet zo handig voor mij dus.

11

Hierboven zie je de swatches. Links Fling en rechts Rapture. De kleuren bevatten redelijk wat pigment, maar toch zie je dat ze ook nog wat transparant zijn. Tijd om ze te testen op de lippen.

12

Fling

13

Fling is een mooie perzikkleur met een zilver-gouden shimmer. Een mooie kleur!

14

Rapture

15

Rapture is een mooie roodoranje kleur.  Eentje die echt opvalt. Een mooie sprookjesachtige kleur, waar je in weg dwaalt.

Beide kleuren zijn semi gepigmenteerd. Ze bevatten dus niet heel veel pigment en daardoor blijven ze ook niet heel lang zitten. Na 1-2 uurtjes vervaagd de lipstick, wat ik persoonlijk wel jammer vind, want ik vind het zulke mooie kleuren! Wel zijn de kleuren makkelijk te combineren in een look, wat altijd prettig is. Ook de shimmer en glans in de lipstick vind ik erg mooi, hij geeft je een koele, maar toch ook warme uitstraling, heel apart!

Ik vind het nog steeds wel jammer dat Wet N Wild moeilijk verkrijgbaar is. Ik weet namelijk dat ze goede producten in hun assortiment hebben, zo ook deze lipsticks. De lipstick heeft wel wat nadelen, maar voor het uur – twee uur dat hij blijft zitten vind ik hem echt heel mooi!

De lipsticks zijn verkrijgbaar bij de Big Bazar en kosten €2,49 per stuk. 

Heb jij Wet N Wild producten? Zo ja waar koop je deze?

Geef een reactie

