Lipstick | Cien Red Roses

6

Cien, een merk lipstick welk ik nog nooit had gezien! Ik had er weleens wat over gelezen een blog, ik weet zo even niet meer welke, maar wat ik nog wel onthouden heb is dat de lipstick aardig goed in pigmentatie was. Toen ze dan ook bij de Lidl weer de make-up tevoorschijn hadden gehaald om te verkopen, viel mijn oog direct op de lipsticks, you know me! Ik kocht een mooie rode/donkerrode kleur die ik niet kon weerstaan, direct bij thuiskomst moest ik hem testen. Mijn verlangen was zo erg dat ik niet eens kon wachten om eerst fatsoenlijke foto’s te schieten!

7

De kleur die ik kocht is 32 Red Roses. Het is inderdaad een prachtige rode kleur en de kleur doet me dan ook denken aan mooie vol rode rozen.

8

De swatch van de lipstick op mijn arm zegt mer dan genoeg, een mooie rode kleur met een wat velvet finish lijkt wel. De lipstick glanst niet echt op mijn arm, maar lijkt meer mat..

28

Mijn kale lippen voor de lipstick 9

En hier draag ik Red Roses van Cien. De lipstick is lekker romig en geeft een mooie egale finish die niet in de lijntjes trekt.

10

Toch wanneer ik de lipstick aan heb gebracht op mijn lippen is deze niet meer mat en bevat hij een lichte glans. Dit stoort mij niet, ergens vind ik het zelfs wel mooi. De lipstick brengt prettig en romig aan en ook de dekking op de lippen is erg goed. Of de lipstick een kerstdiner overleeft dat denk ik niet, maar hij houdt zeker wel 3 tot 4 uur.

De Cien lipstick kost €1,99 en is in diverse kleuren te koop bij de Lidl. 

Wat vind jij van deze kleur en lipstick? Ben jij bekend met de cosmetica van de Lidl?

Een gedachte over “Lipstick | Cien Red Roses

Geef een reactie

