Lipstick | MAC Impassioned & Russian Red

1

Welkom bij mijn collectie nieuwe MAC lipsticks! Tijdens de kerst kreeg ik van mijn werk een Douglas kortingsbon en laat het nu net zo zijn dat ik mezelf wou verwennen voor kerst en daar een bestelling wilde plaatsen. De kortingsbon kwam dus als geroepen! Ik kocht de twee lipsticks van MAC die nog op mijn wishlist stonden, Russian Red en Impassioned. Je zult het niet geloven, maar daarmee is mijn wishlist van MAC lipsticks compleet! Jullie zullen me vast voor gek verklaren en denken; “en Please me, Rebel, Angel, Creme cupe, Heroine en ga zo maar door dan?”. Nee, ik ben momenteel, met de nadruk op momenteel heel blij en tevreden met de 6 lipsticks die ik van MAC heb. Maar daar gaat dit artikel niet over, nee, vandaag ga ik je vol trots mijn laatste twee MAC lipsticks laten zien en reviewen!

13

Russian Red – Impassioned

2

Impassioned

3

Impassioned is mijn eerste amplified lipstick. Ik wilde graag nog een roze draagbare MAC lipstick. Candy Yum Yum is prachtig, maar niet echt een draagbare roze kleur, impassioned is dit een stuk meer. Impassioned heeft dus een amplified finish wat inhoud dat het een lipstick met crème structuur is, die daarnaast voorzien is van een goede pigmentatie, de lippen niet uitdroogt en ook nog aardig lang houdbaar is 3-4 uur.

4

Russian Red

5

Ik wilde ontzettend graag een mooie klassieke rode kleur van MAC. Ik ging zoeken en toen ik Russian Red tegenkwam wist ik direct dat het de ware was! Ook die stond dus nog op mijn wishlist en heb ik gekocht. Het is een mooie diep donker rode kleur en nog matte ook! Ik ben verliefd!

6

Swatches7

Impassioned – Russian Red

8

Tijd om deze beauty’s te testen! Dit zijn mijn lippen zonder product. Ik heb trouwens erg droge mondhoeken waardoor één kant wat gescheurd is, ik hoop dat het niet teveel opvalt.

9

Impassioned

10

Wat een fijne mooie kleur. De lipstick brengt ontzettend makkelijk er fijn aan doordat deze een crème structuur heeft. Daarnaast is de lipstick goed gepigmenteerd, maar blijft hij wel wat op de lippen liggen, hij trekt dus niet echt in de lippen waardoor de houdbaarheid niet heel lang is, na 3 tot 4 uur zul je hem echt bij moeten stiften. De kleur is trouwens het beste op de close up foto te zien, doordat ik met softboxen werk in verband met de donkere dagen wordt de kleur daardoor iets beïnvloed.

11

Russian Red

12

En dan de prachtige Russian Red, wat ben ik hier blij mee en de kleur is ook echt zoals ik hem me had voorgesteld. Een hele mooie matte diep donker rode kleur. De kleur is in het echt een stuk matter dan op de foto, dit komt door de softboxen. Ook is de kleur iets donkerder, maar wat een mooie kleur. De lipstick brengt wederom prettig aan, al moet je wel oppassen met het aanbrengen dat je dit niet buiten de randjes doet, want de kleur is enorm gepigmenteerd en foutjes zie je dan ook snel. De lipstick blijft lekker lang zitten zoals we gewent zijn van de matte MAC lipsticks, namelijk ongeveer 5-6 uur. Een kleine maaltijd overleeft de lipstick dan ook met gemak, na een lunch zul je waarschijnlijk wel even moeten bij stiften.

01

Ik ben ontzettend blij met deze twee kleuren, ik vind ze werkelijk prachtig! Ergens vind ik het wel wat jammer dat Impassioned wat op de lippen blijft liggen waardoor hij erg snel slijt, maar de kleur vind ik zo enorm mooi! Ja, ik ben er blij mee en ben ook nog eens hartstikke blij dat dit mijn twee laatste lipsticks van MAC waren die nog op mijn wishlist stonden, het zijn denk ik wel, met name Russian Red de mooiste lipsticks. Al vind ik ze allemaal mooi die ik heb.

MAC cosmetics lipsticks €19,- te koop online bij Douglas of op de website van MAC. 

Wat vind jij van deze twee kleuren? Welke kleur staat nog op jou wishlist?

Geef een reactie

