Lipstick | Maybeline 14h Megawatt

1 Toen de Maybeline 14hour megawatt lipsticks uitkwamen raakte ik al enthousiast, maar toen ik ook nog eens bij één van mijn favoriete beautybloggers Vera Camilla een positieve review las en zag dat de lipsticks vaak terug kwamen in haar video’s raakte ik nog meer enthousiast. Laatst las ik op de blog van Melissa en Laura vanGlamandglitters producten die ze hadden gekocht op Ebay en wat zag ik daar, jaaa, de maybeline lipstick. Ik twijfelde geen moment en bestelde hem ook.

2

De lipstick kocht ik veel goedkoper dan wat hij hier in Nederland kost. In totaal was ik €3,93 kwijt, ja dit lees je goed! Wat een verschil met de prijs waarvoor je hem hier bij de drogisterijen aanschaft!3

De kleur die ik kocht heet Burst of Coral. Aan de nam dacht ik dat dit een koraalkleurige lipstick zou zijn. Ook in de huls wanneer je hem zo ziet lijkt hij koraalkleurig, alleen enkel op de lippen zul je zien dat de kleur toch wat anders uitvalt.

4

De 14hour megawatt lipsticks hebben een matte finish en blijven daarom lekker lang zitten, daarnaast zijn ze ook nog eens super gepigmenteerd, maar drogen ze ook lichtjes uit. Gelukkig drogen ze niet heel erg uit wat maakt dat je geen velletjes alarm hebt aan het eind van de dag.

6

7

Zoals ook op de swatch te zien is, bevat de lipstick veel pigment. Doordat de lipstick matte is brengt hij ook niet heel romig en dus makkelijk aan, dat is wel iets om op te letten.

8

Maar eenmaal aangebracht op de lippen zie je dat het een mooie intense knalkleur is.

9

Zoals ik al benoemde niet echt een kleur die je koraal zou kunnen noemen. Ook wijkt de kleur op de lippen behoorlijk af van de kleur in de huls, heel gek, maar persoonlijk vind ik het niet erg. De kleur in de huls vind ik prachtig, maar zoals de kleur op mijn lippen is vind ik hem ook super! De kleur blijft zeker 4-5 uur op zijn plek zitten en ook een kleine maaltijd overleeft hij prima! Met deze lipstick krijg ik al helemaal de lente in mijn bol!

De lipstick kocht ik bij deze verkoper en ik had de lipstick ook na een week al in huis! Het was een super snelle en goede service! 

Wat vind jij van de kleur lipstick en ben jij bekend met de 14hour megawatt lipsticks van Maybeline?

Een gedachte over “Lipstick | Maybeline 14h Megawatt

Geef een reactie

