Lipstick | p2 Pure Color Lipstick.

12

Een tijd geleden alweer ging ik met mijn vader en zusje naar de kerstmarkten in Keulen. Bij de DM kocht ik onder andere drie mooie kleuren lipstick van het budget merk P2. Ik ben al in het bezit van drie p2 lipsticks (review) en daar was ik erg over te spreken, zou ik dit keer net zo enthousiast zijn?

13

Ik heb al een aantal lipsticks van P2, ik vind ze over het algemeen erg fijn, ze zijn budget, romig en blijven ook goed zitten. Dit keer nam ik drie andere kleuren mee in de huls zoals je hem gewend bent bij p2. De zilveren huls, erg leuk ik ken geen merk waarvan de lipsticks er ook zo uit zien. De verpakking vind ik dan ook simpel maar leuk eruit zien. Ik kocht drie kleuren waarvan ik er nog niet veel van in mijn stash heb, kan dat, ja dat kan! Een rozige nude kleur, een peachy oranje kleur en een mooie lichte framboos kleur.

14

059 Copacabana

“Copa copa cabana, i like to boogie woogie woogie” Copacabana is een zonnige rozige nude kleur. Een lichte oudroze kleur. Een mooie neutrale kleur die niet te veel opvalt.

15

064 Sunset Strip

Sunset Strip is ook een zonnige kleur, maar meer een zonnige perzik-oranje kleur. Het lijkt echt een felle rakker!

16

087 Baker Street

Baker Street is echt een mooie framboos kleur. De kleur heeft een wat warmere ondertoon en is ook echt een lekker lente kleurtje! Laat het zonnetje maar komen!

17

Copacabana

18

Op de lippen valt Copacabana nogal raar uit. Het is een hele lichte kleur die niet goed dekt en ook niet mooi egaal is. Ook vind ik de kleur niet bepaald mooi bij mij staan.

19

Sunset Strip

20

Sunset Strip valt ook op de lippen wat anders uit, namelijk een stukje warmer en meer roze. Ook de dekking van Sunset Strip vind ik niet helemaal geweldig. De dekking had wel wat beter gekund, hij dekt niet overal mooi en egaal.

21

Baker Street

22

De laatste kleur vind ik daarentegen wel echt een knaller en erg mooi! Baker Street dekt mooi, volledig en egaal. Geen velletjes of oneffenheden, nee een mooie volle dekking. Echt een mooie lieve framboos kleur vind ik dit!

Zoals je wellicht al gemerkt hebt ben ik niet over alle drie de lipsticks te spreken. Eigenlijk vind ik alleen Baker Street mooi dekken, de rest vind ik qua dekking erg matig. Jammer, want mijn ervaringen met de lipsticks van P2 zijn tot nu toe nog allemaal goed geweest! Het is dus echt aan te raden de lipsticks in de winkel zeker even op je hand te swatchen! Dit zegt natuurlijk niet altijd wat, maar vertelt je al wel wat over de dekking. Ik had de dag dat ik de foto’s maakte ook erg veel last van droge lippen met velletjes, maar ik had voor het swatchen wel eerst mijn lippen gescrubd. Helaas heeft dat dus niet mogen baten.

De p2 lipsticks kosten €2,49 per stuk en zijn te koop in Duitsland bij de DM drogist.

Ben jij bekend met de P2 lipsticks, wat vind jij er van?

Een gedachte over “Lipstick | p2 Pure Color Lipstick.

Geef een reactie

