Bloglovin

bloglovin
Vanaf nu is Lieverlipstick ook te volgen op bloglovin! Ik zou het ontzettend leuk en lief vinden wanneer je mij zou volgen als je mijn blog leuk vind en niets wilt missen:)

Follow my blog with Bloglovin

Ook wil ik jullie onwijs bedanken voor alle lieve reacties op mijn artikel van vandaag (maandag)! Wat wordt deze nieuwe blog goed ontvangen, zo enorm leuk om te zien! Ik heb er zoveel zin in en ben enorm blij dat ik mijn passie weer kwijt kan en kan overbrengen:) Bedankt<3

12 gedachtes over “Bloglovin

  1. mandybosnails zegt:

    Yep, ik volg je! 😉 En eigenlijk “stom” dat we dat niet eerder bedacht hebben! Want een ieder die je al even volgt weet dat lipsticks inderdaad een passie van je is! Ik kijk uit naar nog meer leuke artikelen! Veel succes en plezier met je nieuwe blog. Ps hou je shoppingsarah er nu wel gewoon nog bij? 😉 Xxx

    Like

    • Lieverlipstick zegt:

      Dankjewel wat leuk:) Ja shoppingsarah houd ik er nog wel bij, voorlopig komen daar de video’s op en wanneer ik weer opslagruimte heb misschien ook weer artikelen, maar dat is even afwachten. Vandaar dat ik mijn passie in de tussentijd op deze blog wil voortzetten:)

      Like

Geef een reactie

