Lipstick | Top 10 Lente Lipsticks – Budget.

1

Al een paar dagen hebben we kunnen genieten van lekkere temperaturen, omdat de zon zich weer eindelijk laat zien en ontwaakt is uit zijn winterslaap. Een terrasje pakken zal bij niemand onbekend zijn wanneer de zon gaat schijnen en de temperaturen omhoog schieten. Kortom allemaal tekenen dat het volgende seizoen en dus de lente voor de deur staat. Je kunt natuurlijk altijd zelf weten en bepalen welke kleur lipstick je draagt bij welk seizoen, maar persoonlijk draag ik toch altijd in de winter net wat andere kleuren als in de lente. Vandaag laat ik je dan ook mijn budget top 10 Lente lipsticks zien.

2

Kenmerkend voor de kleuren die ik veel in de lente draag is toch wel dat ze subtiel zijn. In de lente draag ik met name kleuren die feller zijn als in de winter, maar niet zo fel zijn als de kleuren die ik draag in de zomer. Draagbare rustige kleuren, die je wel in heerlijke lentesferen brengen! Ik heb aardig wat lipsticks in mijn stash en een selectie maken was dan ook vrij lastig. Ik heb dan ook gekozen voor budget lipsticks die nu nog te koop zijn. 3

Max & More Candy Floss. 

4

De eerste lipstick is ook direct de goedkoopste van allemaal, maar zeker geen slechte lipstick. Candy Floss is een mooie subtiel roze kleur. Een fris, fruitig en toch ook snoeperig kleurtje. De dekking is middelmatig en de lipstick blijft 2-3 uur op zijn plaats. Een ijsje eten, dat overleeft deze lipstick helaas niet. 5

Hema Pure Shine 17 Coral

6

Coral van de Hema Pure Shine lijn is toch echt wel al meer een knal kleur. Een prachtige opvallende koraal kleur met een oranje ondertoon. De dekking is super en ook blijft de lipstick aardig lang op zijn plaats, 3-4 uur houd hij het zeker vol. Ook de structuur van deze lipstick is heerlijk, de lipstick glijd over de lippen en is aardig romig, maar niet zo romig dat hij weer snel van de lippen af is. De kleur lijkt een aardige glans te bevatten, wat komt door de softboxen, maar in werkelijkheid is de lipstick semi matte.  7

Essence 01 Coral Calling

8

Een andere koraal kleur die ook niet kan ontbreken in het rijtje is toch wel Coral Calling van Essence. Een onwijs mooie kleur die bij vele geliefd is. De dekking is middelmatig, maar de lipstick is wel heerlijk romig en droogt je lippen absoluut niet uit. De lipstick blijft ongeveer 3-4 uur zitten. 9

Maybeline 14hr Megawatt 455 Burst of Coral

10

Hoewel de naam doet vermoeden dat het een koraal kleur is, valt hij op de lippen toch heel anders uit. Op de lippen lijkt het meer een neon roze kleur, wel met een hintje koraal erin. De lipstick staat tussen de budget lipsticks, omdat hij hier op Ebay te koop is voor €3,93 (inclusief verzendkosten). De lipstick vind ik wel wat uitdrogend. Heb je last van een slechte dag met droge lippen en velletjes, dan is dit geen lipstick die je moet dragen, hij benadrukt enorm de velletjes. Maar zijn je lippen in goed conditie dan is dit echt een top lipstick!11

Sans Soucis 90 Red Coral

12

Sans Soucis is normaal geen budget merk, maar sinds dat de Big Bazar het verkoopt is de prijs een stuk aantrekkelijker. Het is een echte luxe lipstick die sluit met een magneet, voor mij toch wel het ultieme luxe gevoel bij een cosmetica product. Het is een mooie perzik tint die middelmatige dekking biedt. De lipstick blijft 3-4 uur zitten en heeft een prachtige shimmer in zich, die schittert wanneer de zon erop schijnt. Deze kon dus ook niet ontbreken in de lijst. 13

Catrice 370 In A Rosegarden

14

Niet alleen roze of koraal tinten vind ik mooi om te dragen in de lente. Een mooie my lips but better kleur kan ook niet ontbreken. In A Rosegarden van Catrice is een mooie oude roze nude kleur. Een kleur die je vrij neutraal is, maar je lippen en uitstraling toch net dat beetje extra geven. Het is een kleur die goed dekt, 3-4 uur blijft zitten en weer heerlijk romig is. 15

 Catrice 210 Pinkadilly Circus

16

Catrice heeft onwijs veel mooie kleuren in hun assortiment. Met name prachtige lente en zomer kleuren. Pinkadilly Circus is een mooie framboos roze kleur, waarvan de dekking wederom goed is, de lipstick lekker romig aanbrengt en ongeveer 3-4 uur blijft zitten. 17

Catrice 320 Kiss Kiss Hibiscus

18

Kiss Kiss Hibiscus lijkt aardig qua kleur op Pinkadilly Circus, maar is een stuk feller. Het is een prachtige knal roze kleur, maar wel een draagbare kleur. Geen neon knal Candy Yum Yum roze kleur, maar een mooie licht framboos roze kleur. Ook deze kleur blijft lang mooi, 3-4 uur met gemak. 19

CK Calvin Klein Clear Rose 

20

Net als Sans Soucis is Calvin Klein ook niet beslist een budget merk. Ook Calvin Klein is tegenwoordig verkrijgbaar bij de Big Bazar en nu zelfs ook bij de Action. Deze kleur kocht ik bij de Action, het een een mooie zacht roze kleur met een middelmatige dekking. Hij komt op de foto wat vertekend over, omdat de lipstick veel shimmer bevat en door de softboxen weerkaatst het licht dan enorm en komt de kleur donkerder over dan hij is. De lipstick blijft ongeveer 2-3 uur zitten. 21

Flomar Long Wearing L07

22En als laatst sluit ik af met, ik denk toch wel, een van de mooiste lipsticks. Een mooie matte roze nude kleur.De kleur is zo lekker fris, dekt super, is heerlijk matte en niet uitdrogend en blijft ook lekker lang zitten. Zeker 4-5 uur. Deze mooie lipstick zal een ijsje dan ook wel overleven!

Wat is jou favoriete lente kleur lipstick?

 

19 gedachtes over “Lipstick | Top 10 Lente Lipsticks – Budget.

  1. Infinity zegt:

    Hema’s Coral is echt een prachtige kleur, hij staat je trouwens geweldig! Coral calling heb ik ook, ik ben blij dat ik die kleur eindelijk weer kan dragen, in de winter zou ik dit namelijk niet doen. Mooie collectie!

    Liked by 1 persoon

  2. Nicolish zegt:

    Echt een ontzettend leuk en uitgebreid artikel! Erg mooie lipsticks zeg. Ze staan je allemaal zo super mooi. Ik vind die van Maybelline de 24H echt prachtig! Hij is zo vrolijk en fris.

    Like

Geef een reactie

