Lipstick | CK Calvin Klein

18

Een tijdje geleden zag ik dat de Calvin Klein lipsticks weer waren aangevuld bij de Big Bazar en dat er allemaal nieuwe ongebruikte exemplaren lagen. Ook was er toen een actie, 3 CK producten voor €6. Daar hoefde ik niet lang over na te denken en dus nam ik deze 3 prachtige lipsticks mee. Voor swatches en ben je benieuwd hoe ze staan, lees dan verder.

19

Vaak zijn de A-merk cosmetica producten in de bakken bij de Big Bazar en tegenwoordig ook Action veelal getest en geswatched. Je moet er dan ook snel bij zijn wil je een ongebruikte kleur mee naar huis nemen. Ik was er dit keer op tijd bij en zo wat alle kleuren waren nog niet geprobeerd of gebruikt. Ik nam een mooie nude kleur, Henna mee, maar ook de paars rose Rose Rush en de framboos kleurige Mesmerize.

De verpakkingen van de lipsticks vind ik niet heel mooi, eigenlijk vind ik ze er best goedkoop uit zien met een plastic dop, een sticker op het onderste gedeelte met de kleurnaam en nog wat informatie en ook de zwarte huls is van plastic wat er niet representatief uit ziet naar mijn mening. Gelukkig gaat het niet om het uiterlijk maar om de kleur!

20

Henna

21

Henna, de naam doet me denken aan een rood/oranje kleur, dat is Henna immers vaak, maar niet deze Henna, dit is een prachtige nude kleur met een roze ondertoon. De perfecte kleur waar ik nog op zoek naar was!

22

Rose Rush

23

Ook Rose Rush kon ik niet weerstaan. Het is een aparte donkere roze paarsige kleur. Moeilijk te omschrijven maar wel prachtig op de lippen.

24

Mesmerize

25

En dan nog Mesmerize. Deze lipsticks hypnotiseerde mij inderdaad heel erg waardoor ik hem ook niet kon laten liggen. Een hele bijzondere warme prachtige kleur.

26

27

De pigmentatie zie er goed uit, ik had stiekem in de winkel ze ook al geswatched (andere lipsticks in dezelfde kleur) en wist dat de pigmentatie wel goed zou zitten. De lipsticks zijn aardig romig en er zit een licht glansje in.

28

Mijn lippen nog zonder lip product.

29

CK Henna

30

Wauw, wat is dit een mooie nude kleur, de kleur sluit precies aan bij mij eigen lipkleur. Echt een my lips but better kleur. Dit is zeker weten mijn favoriet van de drie. Niet alleen omdat ik nog naar deze kleur op zoek was, maar de kleur, de finish, alles is perfect.

31

CK Rose Rush

32

Rose Rush is een donkere paars rozige kleur, eentje die je gezicht karakter geeft. Ook een mooie kleur.

33

CK Mesmerize

34

En als laatst, Mesmerize. Dit is een sensuele zoete frambooskleur, lekker sappig, maar wel koel. Zeker een mooie bijzondere kleur!

Ik ben zeker erg tevreden over de lipsticks. Ze zijn romig, maar niet te romig dat ze na 2/3 uur al van je lippen afsmelten. Nee, deze lipsticks blijven toch zeker wel 5/6 uur zitten. Ze smeren goed en makkelijk uit op je lippen. Ik vind alle drie de kleuren super tof, maar Henna is toch mijn favoriet, wat een prachtige nude kleur met een mooie dekking. De pigmentatie van alle drie de lipsticks vind ik top. De lipsticks zijn niet duur en kosten normaal €2,99 per stuk. Voor die drie euro heb je wel een mooie lipstick met een goede pigmentatie. Zeker een aanrader wanneer je durft te grabbelen in de bakken met make-up bij de Big Bazar.

De Calvin Klein lipsticks kosten €2,99 per stuk en zijn te koop bij de Big Bazar. (let wel even op dat je een schone onaangebroken lipstick hebt, je weet niet wat er van tevoren met de lipstick is gebeurt). 

Wat vind jij van deze lipsticks en welke kleur vind jij het mooist?

Geef een reactie

